Saturday, July 10, 2010

We are getting pretty colourful!

Täna oli üüber tuus päev.Nimelt oli Heartmagazinei(http://issuu.com/heartmagazine) jaoks pildistamine.Seltskond oli hästi tore ja kõik said omavahel meega hästi läbi.Teemaks olid värvid.Stilistikat tegi Britta Talving(http://brittatalving.com/) ,fotograafiks Aleksandr Vinogradov ,meikar oli Karin Õun,kui ma nüüd just pean mainima siis ma sirgeldasin:D kauni modelli Briti (E.M.A)juukseid ,kuigi ega ma seal päris niisama tühjalt kaasa ei tolknend ,pigem oli minu poindiks see ,et ma saaksin asjdest natuke rohkem aimu ja tänane pildistamine oli kindlasti minu jaoks väga positiivne ,kuna ma sain aru tänu sellele ,et stilistika ja disain on kindlasti see millega ma ka tulevikus edasi tahan tegeleda. Aga päevast endast siis nii palju ,et kaheksa saime Briti ja Sassiga Cathouse ees kokku ,läksime vanalinna meiki tegema istusime takso peale ,kus meid ootas Britta ja sõitsime linnahalli juurde.Aga siis veits backstage pilte sellest üritusest ja järgmine nädal on ka shoot ,kus ma saan täitsa ise stilistikat teha ,nii ,et tõotab kõva tullaa!!(eniveis ma loodan ,et need ajad ei lange surfilaagriga kokku)( ja ma tean e,t te ootate suuremaid pilte ,aga soriiii ,mu arvuti oskused on sellekoha pealt üsna madalad:D)Sinine kleit ja kingad olid lihtsaltttt......aahh ma jumaldan neid :D. a ja siis päris pildid laen ka siia üles ja siis juba kirjutan disanerite nimed jnejne ka ,et natuke kannatust!


Today I had a really terrific day.I had a photoshoot for Heartmagazine.Stylist were Britta Talving,photographer Aleksandr Vinogradov ,make-up artist Helen Õun,model Brit ( E.M.A). Theme were colours and here are some backstage pictures.
The blue dress and shoes were my absolute favorites.

No comments:

Post a Comment