Sunday, June 27, 2010

watttaaa day


Täna siis oli pildistamine.Fotograafiks Aleksandr Vinogradov ja assistendiks oli üks tore noormees, kelle nime ma ei mäleta(sügavad vabandused).Alguses pildistasime kuskil Hipodroomi juures mahajäetud majas ja pärast Linnahallis.Kõige alguses oli päris jube minumeelest ,kuna mul oli phm esimene kord niimoodi pildistada ja siis ma ei osanud väga midagi seal kaamera ees teha ,aga Sassist oli õnneks väga palju abi poseerimise juures ja lõpuks läks juba päris hästi minu meelest.Igastahes mulle väga väga meeldis ja ma ei hakka mingit pikka juttu puhuma ,üüber chuuul päev oli ja siis pildid panen ka blogisse ,kui need valmis saavad.Tegelt hästi kahju ,et mul praegu mingit pildi materiali pole ,aga ma arvan ,et koos elame üle ehk.Tegelt üks pilt on :D aga nohh parem kui mitte midagi.

Today I had a little photoshoot with Aleksandr Vinogradov and his assistant.It took place in forsaken house.Unfortunately I don't have any pictures right now but I will put them in my blog as soon as I get them.

No comments:

Post a Comment