Wednesday, July 21, 2010

Just loved it!

Heihopsti ,
ahhh ,damnnnn ,kui kõva päev täna oli ,ma sain esimest korda oma stilistikat praktiseerida ja ma arvan ,et päris päris hästi tuli välja ,no esimese korra kohta täitsaa kenasti minumeelest. Imelik ennast kiita ,seda ei juhtu just igapäev.Aga jah see nädal veel üks pildistamine ja ma ei jõua ära oodata.Tänased pildid peaksid juba paari päeva pärast siia samma blogisse laekuma,jeeeiiii ,ma niiii ootaan ,ma loodan ,et te kõik ootate ka ja seniks siis natsa backsatget!A ja pildistamine oli Redberrys ,aga kõik muud nimed ja särgid värgid juba siis ,kui pildid valmis on.See ka ,et mäletate seda viimast pildidstamist onju mis mul ka hiljuti oli ,et selle tulemust siis näete ka nüüd.(Issand ja ma ei oska ikka veel pilte suuremaks teha :I nii ,et teil ei jää muud üle ,kui pildil klikata :S)

Okei,

I had a wonderful day . Today I had a oppurtunity to improve my skills in styling.I am telling u it was awesome.I totally loved it !I will post results soon but right now the backstage and results from last shoot.Enjoy!( And it tooked place in Redberry studio)
Need kaks viimast on siis üks osa eelmise shoodi tulemusest!

9 comments:

  1. Palun luba ka anonüümselt kommenteerida. Aitäh!

    ReplyDelete
  2. Milleks :D ,et sa teravusi saaks loopida vää?:D

    ReplyDelete
  3. aga olks ma täidan su soovi eniveis ,ma ei teadnud ,et ei saa tegelt :D

    ReplyDelete
  4. lovely pics. xx

    http://provocativecouture.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. tuttavad rõivad:) väga viis. nägin aleksandri shoodist pilte ka juba . väga head olid:)

    ReplyDelete
  6. Huhuuu mul on ka olnud rõõm seda kollast kleiti kaks korda moeshõudel kanda:) Minu lemmik kleit Laura Mitt on super!

    ReplyDelete
  7. Lucky you!;)
    Ilusad asjad on tal tõesti

    ReplyDelete