Sunday, July 25, 2010

New stuffffffffff

Okydoky veits uusi asju ka siis , 2 paari kõrvarõngaid ja 2 käeehet(need tulevad täna õhtul v homme ,kohe kui normi pildi saan)aga noh ,kuna ehted pole just mu kõige tugevam külg ,siiisss ...... emm...watevaaa ja kristinbrett@gmail.com on siis see aadres ,kuhu te võite kirjutada ,kui midagi huvitab.( nagu ikka kõik followerid saavad soodustust ja ma võin kinnitad ,et asjad näevad reaalis kõvasti paremad välja :D)


Seniks Päikkeesst!



100 eek
125 eek

5 comments:

  1. paela otsasi peaks natuke põletama siis jääks puhtad ja ei hargneks enam :D

    ReplyDelete
  2. kairi bronnib need sinised!!!

    ReplyDelete
  3. kummad siis ,esimesed? kummadki pole otseselt sinised :D ja väga hea siis ma saan sulle ned ju koos kotiga saata;)

    Ma ei julge põletada ,ma panen need üleni põlema ,teades ennast:D:D

    ReplyDelete
  4. oled sa ikka minu Kairi v mingi muu?:D:D

    ReplyDelete
  5. tere ,kas need ehted on kõik ära müüdud juba ja kui on siis kas oleks võimalik neid uuesti tellida ?:)

    ReplyDelete