Monday, November 8, 2010

Coiincos

        About week ago I got my new collaboration item.It is the cardigan by Coiincos.I am wearing it with black tank , riding leggings(I don't know how to really call them) and also with my beloved heels. I just love the product.It's visual side is very strong , I even considered wearing it turing the fashion week.Unfortunately I can't say so many good words about quality.Quality is almost ok but after wearing it few times it started falling to pieces.But still, i love the product beacause of it's visual side!!!.I can wear it almost everywhere( at school, at work etc).Cardigan is very strong 3,5!


        Nädal tagasi sain siis oma Coiincose toote kätte( kampsun).Piltidel kannan ma seda musta maika, ratsutamis leggingsite ja oma feivoriiiit kingadega.Kampsun iseenesest on mu südame täiesti võitnud oma välimusega, ma olen üsna rahul, aga üks asi mille kallal ma viriseks on kvaliteet.Peale paarikorda kandmist hakkas see otseses mõttes tükkideks lagunema.WTF!?:D.Aga välimus kompenseerib selle enamvähem.Kuna mulle on antud mingi punktiskaala, millel ma seda kampsunit pean hindama siis ma annan 5 punktsist talle tugeva 3,5!( a ja pildid on sellesmõttes kehvad et kogu outfiti pole phm ühelgil pildil näha, sorri, my bad :S) ( a sellesmõttes on ka halvad , et osad näevad sellised välja, et saadke mulle plz reidis 10, aga mul oli megalt neid pilte vaja kus terve outfit näha oli, nii et vaadake mööda sellest pisiveast;)).



No comments:

Post a Comment