Sunday, June 6, 2010

Moedepoo 2010

Eile oli siis Moedepoo.Kui nüüd täiesti aus olla siis ma pole mitte kunagi varem nii halva korraldusega üritusest osa võtnud.Algupärane plaan pidid siis selline olema ,et kell 12 sinna ja kell 2 peaproov ,kell 6 avatakse uksed ja kell 7 algab üritus.Aga mis oli tegelikult?
Tegelikult oli nii ,et sa läksid 12 sinna passisid kella kuueni vapustavat aknalauda vaadates v midaiganes.Samal ajal ,kui avati ürituse uksed algas peaproov ja show ise algas kohtuniketa.Tekib küsimus ,kui korraldaja näeb ,et kohtunike pole kohal siis kuidas on võimalik üldse üritust alustada.Täielik nali minu arust.Minu kollektsioon oli üks õnnelikest ,kes esines ilma kohtuniketa.Neid kollektsioone ,keda kohtunikud ei näinud hinnati fotode järgi.Täiesti mõeldamatu.Üritusel oli halb valgus ja ma arvan ,et piltide pealt ei olnud suurt midagi näha arevstades seda ,et enamus olid eest poolt tehtud ja mul olid paljud elemendid just taga.Ma olen ikka nii pettunud.Aga teise küljepealt tuleb au anda nendele noortele inimestele ,kes viitsisisd sellist asja korraldada ja ma olen kindel ,et tulevikus korraldavad nad aina paremaid ja paremaid üritusi.Pean tõdema ,et olen ka enda üle üsna uhke kuna asjad tulid nii võrd hästi välja arvestades seda ,et hoidisn esimestt korda niiti ja nõela käes :D.Nüüd siis mõned pildid. Grete trikoo on mu absoluutne lemmik ,ta kandis ka selle väga hästi välja.Esemetest mis lähevd müüki tulevad lähipäevil paremad pildid.Osad on kollektsioonist osad mitte.
Suured tänud modellidele-Riinu,Paula,Sten,Stella,Sass,Ellu,Grete!!
XOXO
http://www.youtube.com/watch?v=8xcK0jVdjfE (video)
(Igasugune tagasiside on vägagi tere tulnud!
Söögi paus La Bohemes.
Minul on seljas Liina Steini looming ,mille sain oma armsatel Bf-idelt sünnipäevaks-

5 comments:

  1. Julge ettevõtmine! Lisaks ma vaatan, et päris kaugele oled jõudnud asjaga. Igastahes palju edu edasipidiseks! ;)

    ReplyDelete
  2. Aitähh Ragnar mul on väga hea meel ,et sa nii arvad!:)

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=8xcK0jVdjfE
    krizu kollektsion videopildis

    ReplyDelete
  4. Kas ma sain õigesti aru, et sa pole varem disaininud/õmmelnud? Väga hea töö, ootan põnevusega su uut kollektsiooni :)

    ReplyDelete
  5. Jeps sa said õigesti aru ,ennem seda kollektsiooni ma ei osanud isegi nööpi normaalselt ette õmmelda nii ,et areng on olnud päris suur :D
    Ja paari/kolme nädalapärast peaks ka uus kollektsioon valmis saama:)

    ReplyDelete